ISO 10015
نویسنده : مدیر سایت    
دوشنبه 23 مرداد 1396
    
بازدید: 8215
    
زبان : فارسی
    

سیستم مدیریت موثر آموزش ISO 10015

برای اینکه سازمان ها در رقابت باقی بمانند همواره باید سرمایه گذاری مجدد کرده و توانایی منابع انسانی خود را ارتقا دهند. با این وجود بیشتر مدیران نمی دانند مزایای آموزش و بازگشت سرمایه گذاری آموزشی را اندازه بگیرند. امروزه با گذر از عصر صنعتی واطلاعات و ورود به عصر دانش ، با توجه به سرعت تغییر تکنولوژی ها نیاز به آموزش امری الزامی برای افراد و سازمانها میباشد. افزایش کمی نفر ساعت آموزش و برگزاری دوره های مختلف آموزشی ، به تنهایی نمی تواند نشانگر کیفیت دوره های آموزشی باشد، بلکه این اثربخشی آموزش است که می تواند شاهدی دال بر ضمانت اجرایی دوره های آموزشی باشد.

استاندارد ایزو 10015 از جمله استانداردهای سری 10000 و راهنمایی جهت طرح ریزی و سازماندهی فرآیند آموزش در سازمان ها می باشد.اجرای اثربخش سیستم مدیریت آموزش در آموزش در سازمان ها نیازمند تعهد مدیریت ، تعهد آموزش گیرندگان و در نهایت تعهد آموزش دهندگان می باشد. با استفاده از راهنمای موجوددر استاندارد ISO 10015 سازمانها علاوه بر رفع نیازمندی ، در مسیر تحقق یک سازمان یاد گیرنده حرکت می نمایند.

استقرار فرآیند آموزش بر اساس استاندارد ISO 10015 می تواند موثرترین راه در خصوص پایش و اندازه گیری اثر بخشی فرآیند آموزش باشد.

در این استاندارد چگونگی طرح ریزی یک فرآیند چهار مرحله ای شامل 1- نیاز سنجی 2-برنامه ریزی 3 - اجرا  4-ارزیابی  اثربخشی آموزش عنوان می گردد.

مهندسی مجدد کسری سیستم ، آماده ارائه مشاوره سیستم مدیریت موثر آموزش ISO 10015 و استقرار آن در سازمان شما می باشد.

***لطفا از مشاورین با صلاحیت ، حرفه ای و متعهد استفاده نمایید.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.