ISO 27001
نویسنده : مدیر سایت    
دوشنبه 23 مرداد 1396
    
بازدید: 8177
    
زبان : فارسی
    

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2022 

سازمانهای که به دنبال بقا بیش از پیش خود می باشند ، لازم است که اقدام به استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2022 نماید . این سیستم تداوم کسب و کار شما را تضمین مینماید . ریسکهایی که کسب و کار شما را تهدید مینماید مدیریت میکند و با ارائه راهکارهای مدیریتی و فنی آنها را کنترل و به تداوم و عدم وقفه کسب و کار و حیات سازمان کمک مینماید.

 ریسک های تمامی داراییهای سازمان شناسایی و مدیریت می شود. یکی از مهمترین داراییهای سازمان ، "اطلاعات" می باشد. که در این سیستم اطلاعات سازمان بخوبی مدیریت و محافظت می شود.

امنیت اطلاعات می تواند نیازهای تجارت را در سه ضلعی محرمانگی، یکپارچگی و دسترسپذیری بر طرف سازد. در سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، بر خلاف سیستمهای سنتی، به منظور تشخیص و جلوگیری از مواجهه با چالشهای امنیتی و بازیابی دادههای آسیب دیده به حالت اولیه خود، بهترین الگوها و مناسب ترین راهنمایی ها پس از انجام ارزیابی های مختلف در دسترس می باشند. ISO/IEC 27001 مبنایی را برای ایمن سازی سرمایه های سازمانی و روشهایی را برای مدیریت فرایند امنیت اطلاعات ارایه می نماید.


* محرمانگی: اطمینان از اینکه منابع فقط برای افراد مجاز سازمان در دسترس میباشند و اطلاعات محرمانه میمانند و فقط در اختیار افراد مجاز می باشد.
* یکپارچگی: تامین دقت لازم و کامل بودن منابع و دادهها و روش های پرداز ش آنها.
* دسترس پذیری: اطمینان از این که افراد مجاز در تمامی زمانهای تعیین شده، به منابع ، داده ها ،اطلاعات و سرمایه های موجود دسترسی داشته باشند.

 

مهندسی مجدد کسری سیستم ، آماده ارائه مشاوره سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2022 ،آموزش و استقرار آن در سازمان شما می باشد.

***لطفا از مشاورین با صلاحیت ، حرفه ای و متعهد استفاده نمایید.

 

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.